Postma & Cohen

case study

De klant

Het CWZ is een groot, algemeen ziekenhuis voor de regio met 28 medisch specialismen, 8 paramedische afdelingen en 5 specifieke afdelingen als spoedeisende hulp en IC. Er werken bijna 4000 medewerkers en vele vrijwilligers die hun werk met hoofd en handen doen, met hart en ziel.

Het CWZ is ook één van de 27 topklinische opleidings-ziekenhuizen in Nederland. Dit betekent dat het ziekenhuis topklinische voorzieningen heeft: veelal dure medische technieken die niet elk ziekenhuis aanbiedt. Het CWZ heeft drie topklinische functies: neurochirurgie, PCI (dotteren met het plaatsen van een stent) en ICD (Implanteerbare Cardio Defribrillator). Daarnaast loopt het CWZ in Nederland voorop op het gebied van onder meer kinderdiabetes, grote vaatchirurgie, traanwegchirurgie en kijkbuischirurgie.

Het hoge niveau van deze kennis en kunde is te danken aan de opleidingsstatus van het CWZ. De continue aandacht voor opleiding houdt onze vele professionals per jaar alert. En maakt dat de medische en verpleegkundige zorg elke dag beter wordt. Het CWZ is het vierde opleidingsziekenhuis van Nederland.

cwz-logo-m
CWZ Nijmegen

De scope van de opdracht

Een overeenkomst sluiten voor de levering van boeken en abonnementen aan Canisius Wilhelmina Ziekenhuis. Waarbij Postma & Cohen zich opstelt als een intermediair tussen de verschillende uitgevers en het ziekenhuis.

De werkzaamheden omvatten de totale zorg, inclusief het afhandelen van alle overige daarmee gepaard gaande administratieve handelingen omtrent de abonnementen van het ziekenhuis. Het abonnementenbestand blijft op naam van het ziekenhuis.

Bij het aannemen van de opdracht verplicht Postma & Cohen zich ook tot het inspannen dat alle aanvragen door het Canisius Wilhelmina Ziekenhuis uitgeleverd kunnen worden.

De dienstverlening

Samengevat zijn het de volgende voorkomende werkzaamheden:

  • Het leveren, beheren en verzorgen van de abonnementen, incl. het verzorgen van naleveringen
  • Het overnemen van de actieve (digitale) abonnementen
  • Het aangaan, verlengen en/of opzeggen van abonnementen
  • Wijzingen van abonnementsgegevens
  • Wijzigen van abonnementsgebruiker
  • Het bestellen van éénmalige uitgaven
  • De registratie en afhandeling van orders (verwerken van bestellingen, annuleringen, 
ontvangstregistratie, rappelleren, verwerken van mutaties)
  • Het controleren en betalen van facturen aan de uitgevers en de verzorging van de centrale 
digitale facturering aan het ziekenhuis
  • Het periodiek leveren van managementinformatie
  • Helpdeskfunctie voor sommige consolidatiewerkzaamheden
  • Het ondersteunen bij zoekopdrachten van de het ziekenhuis

NEEM CONTACT OP MET POSTMA & COHEN

Onze ervaren medewerkers staan u graag te woord en beantwoorden graag uw vragen per e-mail. U kunt ons rechtstreeks bereiken op maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.