Geschiedenis

Postma & Cohen is opgericht in 2000. In 2012 is Postma & Cohen verkocht aan de huidige eigenaren en is er focus gekomen op automatisering, de kwaliteit van de dienstverlening en de professionaliteit van de organisatie. 

Wij verzorgen op betrouwbare wijze het (internationale) abonnementenbeheer van bedrijven en (overheids)instellingen in de zakelijke en non-profitmarkt. We opereren in een zeer competitieve en snel veranderende omgeving, waarbij het leveren en ontsluiten van digitale producten en diensten steeds belangrijker wordt. Het onderscheid in deze markt moet vooral gehaald worden in de kwaliteit van dienstverlening die we leveren.

Om diensten van een hoge kwaliteit te kunnen leveren werken wij met een managementsysteem dat voldoet aan de criteria van NEN ISO 9001:2015. Het managementsysteem bevordert de professionaliteit van de organisatie en stelt zeker dat wij consistent onze klanten een dienst verlenen die de contractuele behoefte invult. Daarbij verklaren wij uiteraard ook te zullen voldoen aan wettelijke en overige van toepassing zijnde eisen.

Onze mensen

We stellen ons team graag aan je voor.

WIETSE DUSSELDORP
ALGEMEEN DIRECTEUR

Esther van Boxmeer
BUSINESS PROCES MANAGER

Hanny de Bruin
RELATIEMANAGER

Tine Looise-Heij
SR. ASSISTENT RELATIEMANAGER

Elly de Groot
SR. ASSISTENT RELATIEMANAGER

Sonja de Groot
ASSISTENT RELATIEMANAGER

Christine Mulder
ASSISTENT RELATIEMANAGER

COLINDA FLOHIL
SR. MEDEWERKER FACTURATIE

KARIN VAN ERKEL
MEDEWERKER FACTURATIE

JOANNE VREEKEN
MEDEWERKER FACTURATIE

Missie

Postma en Cohen streeft ernaar haar klanten te ontzorgen op het gebied van abonnementen en boeken door overzicht te creëren en met dit inzicht kosten te besparen.

Visie

Het is onze ambitie dat klanten uit alle bedrijfstakken kiezen voor onze dienstverlening waarbij zowel klanten als leveranciers ons zien als betrouwbare partner en expert in ons vakgebied.

Om dit te bereiken volgt Postma & Cohen een strategie die gebaseerd is op de volgende pijlers:

  • Het aanbieden van het online beheersysteem Postma View voor onze klanten dat vooruitloopt op de markt;
  • Het continue investeren in techniek waardoor we kunnen blijven innoveren en meebewegen met de wensen van zowel de klant, als de leverancier als ook de eigen organisatie;
  • Het toevoegen van waarde door focus te hebben op operational excellence; waarbij ‘long life learning’ centraal staat;
  • Het doorbreken van de traditionele verstandhouding tussen de uitgever en de intermediair en focus te leggen op partnerschap om nog beter te kunnen voldoen aan de klantbehoefte;
  • Door bovenstaande pijlers op te nemen in onze DNA en periodiek te toetsen met de werkelijkheid zorgen wij ervoor dat wij de beste blijven in ons vakgebied.