Geschiedenis
Postma & Cohen is opgericht in 2000. In 2012 is Postma & Cohen verkocht aan de huidige eigenaren en is er focus gekomen op automatisering, de kwaliteit van de dienstverlening en de professionaliteit van de organisatie.
Wij verzorgen op betrouwbare wijze het (internationale) abonnementenbeheer van bedrijven en (overheids)instellingen in de zakelijke en non-profitmarkt. We opereren in een zeer competitieve en snel veranderende omgeving, waarbij het leveren en ontsluiten van digitale producten en diensten steeds belangrijker wordt. Het onderscheid in deze markt moet vooral gehaald worden in de kwaliteit van dienstverlening die we leveren.
Om diensten van een hoge kwaliteit te kunnen leveren werken wij met een managementsysteem dat voldoet aan de criteria van NEN ISO 9001:2015. Het managementsysteem bevordert de professionaliteit van de organisatie en stelt zeker dat wij consistent onze klanten een dienst verlenen die de contractuele behoefte invult. Daarbij verklaren wij uiteraard ook te zullen voldoen aan wettelijke en overige van toepassing zijnde eisen.